Nápověda
  • Nápověda Rocketoo
  • Přihlášení do Rocketoo
  • Nástěnka
  • Objednávky
    • Objednávky
    • Daňové doklady
    • Zálohové faktury
    • Dobropisy
    • Dodací listy
    • Export
    • Transakce
  • Produkty
    • Produkty
    • Kategorie
    • Parametry
    • Příznaky
    • Akce
    • Skupiny
    • Import
    • Export
  • Zákazníci
    • Import a export zákazníků
  • Marketing
  • Média
  • Apps
  • Prodejní kanály
    • E-shop
      • Stránky
      • Menu
    • Pokladna
    • Messenger
  • Nastavení
    • Základní nastavení
      • Nastavení e-shopu
      • Kontaktní údaje
      • Měna
      • Daně
      • Množstevní jednotky
      • Chyba 404
      • Režim údržby
      • Mazání dat
      • Zabezpečení
    • Administrace
      • Správci obchodu
      • Log přihlašování
      • Nastavení editoru
      • Dvoufázové ověření
    • E-maily
      • E-mailové šablony
      • Nastavení e-mailů
    • Objednávky
      • Objednávka
      • Stavy objednávek
      • Doklady
      • Notifikace
      • Informační zpávy
    • Produkty
      • Produkty
      • Značky
      • Dodavatelé
      • Dodací lhůty
      • Záruční doby
      • Sklady
    • Kategorie
    • Doprava a platby
      • Způsoby dopravy
      • Způsoby platby
      • Země doručení
      • Nastavení doprav a plateb
    • Zákazníci
    • Vzhled
      • Šablony
      • Vlastní HTML a CSS
  • Rozšíření
    • Rozšíření
      • Správce rozšíření
      • AffilBox
      • Base.com
      • Bundle produktů
      • Comgate
      • Česká pošta
      • ČSOB platební brána
      • DHL
      • DPD
      • Dotaz k produktu
      • eCard VÚB
      • Ecomail
      • Fakturoid
      • Fio
      • Flexibee
      • Fotorecenze
      • Geis
      • GLS
      • GO balík
      • Google Analytics
      • GoPay
      • GoSMS
      • GP webpay
      • iDoklad
      • Import plateb
      • Instagram
      • Jednotková cena
      • Konverzní kódy
      • MailChimp
      • Messenger
      • Modio
      • Money S3
      • Money S4
      • Nejprodávanější
      • PayPal
      • Poptin
      • PPL
      • Prodejní argumenty – USP
      • Přesměrování
      • Přihlášení přes Google
      • Přihlášení přes Seznam
      • Raynet
      • Rocketoo Pokladna
      • Slovenská pošta
      • Srovnáme.cz
      • SmartEmailing
      • Statistiky
      • Superfaktura
      • Tabulka velikostí
      • TOPTRANS
      • Výdejní místa
      • Zaslat
      • Zásilkovna
      • Zboží.cz
      • Zopim
  • Řešení problémů
  • Často kladené dotazy
    • Jak upravit úvodní stránku?
      • Sekce na hlavní stránce
    • Jak upravit hlavní menu?
    • Jak spustit e-shop na doméně?
    • Jak správně posílat e-maily z e-shopu?
Powered by GitBook
On this page
  • Nastavení propojení s platební bránou ComGate
  • Nastavení propojení
  • Další nastavení
  • Stavy objednávky po platbě

Was this helpful?

  1. Rozšíření
  2. Rozšíření

Comgate

Platební brána

PreviousBundle produktůNextČeská pošta

Last updated 2 months ago

Was this helpful?

Platební brána nabízí více než 50 platebních metod - platby kartou i bankovními tlačítky všech bank v ČR, SK i PL. Platby v měnách CZK, EUR, PLN, HUF, USD, GBP, HRK a RON. Brána komunikuje v 10 jazycích. Má transparentní ceník, kdy s růstem objemů plateb se automaticky snižují poplatky. Procento z běžných transakcí je 0,79 % až 0,99 %. Žádné fixní poplatky u běžných transakcí. Peníze zasílány denně a zdarma na libovolný účet. Možnosti opakovaných plateb, zapamatování karty i integrace do účetních SW. Zřízení na dálku, aktivace s e-mailovou a telefonickou podporou.

Nastavení propojení s platební bránou ComGate

Pro správné fungování této platební metody musíme nejprve získat ID obchodu, Secure key a propojit obchod s platební bránou na klientském portálu ComGate.

Nastavení propojení

Ve vašem e-shopu Rocketoo v nastavení platební brány ComGate (Nastavení / Rozšíření / Online platby / ComGate) zadejte Identifikátor propojení obchodu a Heslo, které jste obdrželi od ComGate.

V následující obrazovce zvolte jako Povolený způsob založení platby volbu HTTP POST protokol - backend - DOPORUČUJEME. Dále do čtyř políček Url zaplacený, Url zrušený, Url nevyřízený a Url pro předání výsledku platby zkopírujte URL adresy, které najdete v nastavení v Rocketoo. Do pole Povolené IP adresy zkopírujte IP adresu taktéž z nastavení Rocketoo. Správné nastavení IP adresy je důležité, bez něj nebude platební brána fungovat! Celé nastavení uložte.

Další nastavení

V Nastavení můžete také povolit pouze vybrané platební metody. Pokud nechcete některé z nich nabízet, aktivujte tuto volbu a v zobrazeném seznamu označte platební metody, které chcete z e-shopu vyloučit.

Pokud chcete, aby byly platby v Comgate označeny číslem vaší objednávky pro snadnější párování, aktivujte volbu Jako refId zasílat číslo objednávky. Po jejím nastavení je nutné v administraci Comgate v sekci Nastavení obchodů aktualizovat URL adresy pro přenos informací o platbě.

Stavy objednávky po platbě

Po dokončení platby na platební bráně se e-shopu předávají informace o úspěšnosti nebo neúspěšnosti transakce. Na základě těchto údajů můžete automaticky měnit stav objednávky podle nastavení:

  • Stav po úspěšném zaplacení (PAID) – měl by být nastaven tak, aby označoval objednávku jako zaplacenou.

  • Stav po neúspěšné platbě (CANCELLED) – umožňuje označit objednávku jako nezaplacenou nebo zrušenou.

  • Stav po vytvoření platby, před jejím schválením (PENDING) – tento stav vznikne v situaci, kdy platba byla založená, ale finální výsledek platby zatím není známý.

Správné nastavení těchto stavů vám pomůže automatizovat zpracování objednávek a zjednodušit správu plateb.

Tím máte propojení s platební bránou ComGate úspěšně nastaveno.

V dalším kroku je potřeba nastavit váš e-shop na portálu ComGate. Přihlašte se tedy na . Přejděte v menu po levé straně do záložky Nastavení obchodů a vyberte ten, který chcete spravovat (v případě, že je více jak jeden), poté klikněte na Propojení obchodu a nakonec na ikonu tužky Upravit.

https://portal.comgate.cz
ComGate