Nápověda
  • Nápověda Rocketoo
  • Přihlášení do Rocketoo
  • Nástěnka
  • Objednávky
    • Objednávky
    • Daňové doklady
    • Zálohové faktury
    • Dobropisy
    • Dodací listy
    • Export
    • Transakce
  • Produkty
    • Produkty
    • Kategorie
    • Parametry
    • Příznaky
    • Akce
    • Skupiny
    • Import
    • Export
  • Zákazníci
    • Import a export zákazníků
  • Marketing
  • Média
  • Apps
  • Prodejní kanály
    • E-shop
      • Stránky
      • Menu
    • Pokladna
    • Messenger
  • Nastavení
    • Základní nastavení
      • Nastavení e-shopu
      • Kontaktní údaje
      • Měna
      • Daně
      • Množstevní jednotky
      • Chyba 404
      • Režim údržby
      • Mazání dat
      • Zabezpečení
    • Administrace
      • Správci obchodu
      • Log přihlašování
      • Nastavení editoru
      • Dvoufázové ověření
    • E-maily
      • E-mailové šablony
      • Nastavení e-mailů
    • Objednávky
      • Objednávka
      • Stavy objednávek
      • Doklady
      • Notifikace
      • Informační zpávy
    • Produkty
      • Produkty
      • Značky
      • Dodavatelé
      • Dodací lhůty
      • Záruční doby
      • Sklady
    • Kategorie
    • Doprava a platby
      • Způsoby dopravy
      • Způsoby platby
      • Země doručení
      • Nastavení doprav a plateb
    • Zákazníci
    • Vzhled
      • Šablony
      • Vlastní HTML a CSS
  • Rozšíření
    • Rozšíření
      • Správce rozšíření
      • AffilBox
      • Base.com
      • Bundle produktů
      • Comgate
      • Česká pošta
      • ČSOB platební brána
      • DHL
      • DPD
      • Dotaz k produktu
      • eCard VÚB
      • Ecomail
      • Fakturoid
      • Fio
      • Flexibee
      • Fotorecenze
      • Geis
      • GLS
      • GO balík
      • Google Analytics
      • GoPay
      • GoSMS
      • GP webpay
      • iDoklad
      • Import plateb
      • Instagram
      • Jednotková cena
      • Konverzní kódy
      • MailChimp
      • Messenger
      • Modio
      • Money S3
      • Money S4
      • Nejprodávanější
      • PayPal
      • Poptin
      • PPL
      • Prodejní argumenty – USP
      • Přesměrování
      • Přihlášení přes Google
      • Přihlášení přes Seznam
      • Raynet
      • Rocketoo Pokladna
      • Slovenská pošta
      • Srovnáme.cz
      • SmartEmailing
      • Statistiky
      • Superfaktura
      • Tabulka velikostí
      • TOPTRANS
      • Výdejní místa
      • Zaslat
      • Zásilkovna
      • Zboží.cz
      • Zopim
  • Řešení problémů
  • Často kladené dotazy
    • Jak upravit úvodní stránku?
      • Sekce na hlavní stránce
    • Jak upravit hlavní menu?
    • Jak spustit e-shop na doméně?
    • Jak správně posílat e-maily z e-shopu?
Powered by GitBook
On this page
  • Nastavení
  • Vytvoření projektu v Google Cloud Platform
  • Vytvoření přihlašovacích údajů (Credentials)
  • Nastavení obrazovky souhlasu (Consent Screen)
  • Dokončení konfigurace přihlašovacích údajů
  • Nastavení přihlášení v administraci e-shopu
  • Vyzvat k přihlášení

Was this helpful?

  1. Rozšíření
  2. Rozšíření

Přihlášení přes Google

PreviousPřesměrováníNextPřihlášení přes Seznam

Last updated 3 months ago

Was this helpful?

Díky tomuto doplňku se zákazníci mohou snadno přihlásit do vašeho e-shopu prostřednictvím svého Google účtu. Při prvním přihlášení systém automaticky vytvoří plnohodnotnou registraci, ve které se zákaznický účet propojí s e-mailem použitým v Google. Tímto způsobem získají zákazníci rychlý a pohodlný přístup bez nutnosti zadávat další údaje, zatímco vy budete mít všechny potřebné informace přehledně uložené v administraci e-shopu.

Nastavení

Aby bylo možné vytvořit aplikaci umožňující registraci a přihlášení zákazníků prostřednictvím Google účtu, je nutné ověřit vlastnictví webové stránky v Google.

Pro propojení s Google Cloud Platform je nezbytné mít aktivní Google účet. Pokud jej ještě nemáte, můžete si ho snadno založit na .

Vytvoření projektu v Google Cloud Platform

  1. Přihlaste se do .

  2. V horní části stránky klikněte na tlačítko pro výběr projektu a poté na New Project.

  3. V zobrazeném okně zadejte název projektu a potvrďte vytvoření tlačítkem Create.

Vytvoření přihlašovacích údajů (Credentials)

  1. V levém menu přejděte do sekce APIs & Services → Credentials.

  2. Klikněte na tlačítko Create credentials a vyberte možnost OAuth Client ID.

  3. Pokud se zobrazí výzva k nastavení obrazovky souhlasu, pokračujte dalším krokem.

Nastavení obrazovky souhlasu (Consent Screen)

  1. Klikněte na tlačítko Get started a na záložce App Information nastavte všechny potřebné údaje jako název aplikace a zvolení e-mailu pro podporu.

  2. Na záložce Audience zvolte typ přihlašování na Extetnal.

    • Interní, pokud jej používáte pouze v rámci vaší organizace (pro firemní účty Google Workspace).

    • Externí, pokud váš e-shop používají běžní uživatelé.

  3. Na záložce Contact Information zadejte váš kontaktní e-mail.

  4. Na poslední záložce Finish zaškrtněte na souhlas s podmínkami.

  5. Klikněte na Create.

  6. Přejděte do části Branding a vyplňte potřebné údaje.

  7. Přejděte do části Audience a zadejte testovacího uživatele se kterým otestujete přihlašování.

Dokončení konfigurace přihlašovacích údajů

  1. Pokračujte do části Clients a zde klikněte na tlačítko Create client.

  2. Zvolte Application type jako Web application.

  3. V poli Name zadejte název klienta.

  4. Do pole Authorized JavaScript origins zadejte adresu vašeho e-shopu, např.:

    • https://www.muj-eshop.cz

  5. Do pole Authorized redirect URIs přidejte adresu vašeho e-shopu, např.:

    • https://www.muj-eshop.cz/auth/google/callback

  6. Klikněte na Create a vygenerovaný klientský identifikátor a tajný klíč si uložte.

Nastavení přihlášení v administraci e-shopu

Přihlaste se do administrace e-shopu, přejděte do sekce Nastavení / Google služby záložka Přihlášení přes Google, zadejte vygenerované údaje Client ID a zapněte Povolit přihlášení, uložte změny a aktivujte přihlášení přes Google.

Po uložení nastavení se v e-shopu automaticky zobrazí tlačítko pro přihlášení přes Google. Pro zajištění správné funkčnosti doporučujeme provést testovací přihlášení a ověřit, že vše funguje bez problémů.

Poté znovu otevřete sekci Audience a kliknutím na tlačítko Publish App spusťte aplikaci do ostrého provozu.

Vyzvat k přihlášení

Aby zákazníci snadno našli možnost přihlášení přes Google účet, můžete v nastavení modulu aktivovat funkci Vyzvat k přihlášení. Po jejím zapnutí se zákazníkům, kteří používají Google účet, zobrazí na e-shopu pop-up okno s nabídkou rychlého přihlášení. Tímto způsobem usnadníte přihlášení a zároveň můžete zvýšit počet aktivních zákaznických účtů.

oficiálním webu Google
Google Cloud Platform